2014. sze 10.

Vitorlás táborban voltunk

írta: vpg_pad

vittab2014_3.jpg2014. július 26. és augusztus 1 között páran a váci Piarista Gimnáziumból Vitorlástáborban voltunk Balatonberényben.Mikor a vonatunk megérkezett a vasútállomásra kísérőink Szentesi és Pelsőczy tanár urak már vártak ránk . A szállás elfoglalása után meghallgattuk a tábori szabályokat .Később a lányok vacsora főzésbe kezdtek a fiúk meglátogatták a partot ahol részt vettek a vitorlázásról szóló eligazításon. Másnap a reggeli ébresztő után a hangárba mentünk ahol mindennap ismertették az aznapi programot. Ez legtöbbször két szó volt : irány a part . Az első nap kezdeti nehézségei után (melyek többnyire a tapasztalatlanságból adódtak) már minden gördülékenyen ment . A harmadik napra mindenki profin szerelte fel és engedte vízre a kétszemélyes Picokat. Aztán sorba jöttek az elmaradhatatlan borulások . Volt aki egymás után kétszer is a vízben találta magát . Főként szerdán okoztunk ilyen esetekkel sok munkát Gergőnek. Ezt a napot az eső sem kerülte el este a vacsorához menet egy kiadós eső is elkapta a társaságot de a vacsora még vizesen is finom volt . Persze másnapra már egy pocsolya sem maradt. Le is mentünk a partra, hogy vízre szálljunk viszont a másodfokú viharjelzés megakadályozta tervünket. De ez a pár óra sem veszett kárba strandolásba, sportolásba kezdtünk sőt még a vízi rendőrök is meglátogattak minket ,hogy előadást tartsanak számunkra.Aznap volt az utolsó esténk amit beszélgetve tollasozva jó hangulatban töltöttünk el . Az utolsó napon reggelire palacsinta fogadta a társaságot az aznapi két napos jóvoltából . A pakolás után ebédünket elfogyasztva vonatra szálltunk és szomorúan elindultunk hazafele. A vonatúton már emlékként gondoltunk az igazán jól sikerült táborra és arról beszélgettünk „jövünk jövőre is.”!

Valentin Dóra 10.c

A túrát a Piarista Alapítvány támogatta.